Once Upon A Time...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Detta forumet är till för dig som älskar att rollspela, fandoms och berättelser.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Eruanne söker rollspelspartner!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Eruanne

Eruanne


Antal inlägg : 4
Poäng : 6
Registreringsdatum : 16-02-21
Ålder : 21
Ort : Baker Street 221 B

Eruanne söker rollspelspartner! Empty
InläggRubrik: Eruanne söker rollspelspartner!   Eruanne söker rollspelspartner! Icon_minitime1ons feb 24, 2016 1:55 pm

Hej! Jag skulle gärna vilja ha någon att rolla med! Genre spelar ingen roll, men jag vill helst rolla Fantasy, detektiv, Science fiction eller... något sånt!^^

Inlägg:
*Rätt så långa, minst några meningar. Ingenting "Jag gick fram till honom." Kan vara några såna, men undvik det helst! Får du insperationsbrist så prata helst med mig istället för att bara skriva någonting kort!
*Helst inte så många stavfel och så. Ha stor bokstav, punkt och sånt på rätt ställe, annars får du nog vänta dig att jag klagar och ber dig bättra dig:) Ingen fel med att ha svårt för det, men berätta gärna innan om jag behöver ha överseende!

Tid:
*Jag kräver inte att man skriver fortare än jag gör, vilket ibland kan vara jätteofta och ibland med någon veckas mellanrum. Precis som på förra punkten så kan du gärna prata med mig istället för att bara sluta skriva, precis som att ni gärna får påminna mig om jag inte skrivit på länge.

Planering:
*Innan vi börjar måste det inte vara jätteplanerat, med vi ska helst båda veta någonting om vad som ska hända, vad det ska handla om, hur sakerna ska hända och sånt. Man kan planera längs vägen, men det är bra om man har så mycket som möjligt klart från början, då blir det mindre stopp i själva rollet!Smile

---

Ni får gärna skriva i tråden eller uggla mig (här eller på Mugglis, där jag heter H@nna), om ni undrar något mer eller om du vill rollspela!Smile Handling kommer vi på tillsammans, kram!<3:)
Till överst på sidan Gå ner
Bokslukaren

Bokslukaren


Antal inlägg : 7
Poäng : 9
Registreringsdatum : 16-02-22

Eruanne söker rollspelspartner! Empty
InläggRubrik: Sv: Eruanne söker rollspelspartner!   Eruanne söker rollspelspartner! Icon_minitime1fre feb 26, 2016 10:37 am

Skulle du vilja rolla med mig?

/ Bokslukaren (yourstorybook), Lily Flamel (mugglis) (innan Hermone och Hermone Puddlemere)
Till överst på sidan Gå ner
Eruanne

Eruanne


Antal inlägg : 4
Poäng : 6
Registreringsdatum : 16-02-21
Ålder : 21
Ort : Baker Street 221 B

Eruanne söker rollspelspartner! Empty
InläggRubrik: Sv: Eruanne söker rollspelspartner!   Eruanne söker rollspelspartner! Icon_minitime1lör feb 27, 2016 6:47 pm

Bokslukaren skrev:
Skulle du vilja rolla med mig?

/ Bokslukaren (yourstorybook), Lily Flamel (mugglis) (innan Hermone och Hermone Puddlemere)

Ja, det skulle jag gärna!

Skicka ett meddelande!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Eruanne söker rollspelspartner! Empty
InläggRubrik: Sv: Eruanne söker rollspelspartner!   Eruanne söker rollspelspartner! Icon_minitime1

Till överst på sidan Gå ner
 
Eruanne söker rollspelspartner!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Once Upon A Time... :: Hjälp :: Hitta Rollspelspartner-
Hoppa till: